FAQ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Pytania, sugestie?

Jeśli masz więcej pytań lub sugestii, zapraszamy do kontaktu mailowego.

kontakt@teaharmony.pl

Oferujemy dostawy za pomocą paczkomatów InPost.

Płatności można dokonywać za pomocą karty płatniczej, Blik, Apple Pay, Android Pay oraz PayU.

Aby dokonać płatności za zamówiony towar, należy przejść do koszyka, który znajduje się w prawym górnym rogu. Po kliknięciu myszką na koszyk znajdą się Państwo w miejscu podsumowania zamówienia, gdzie pojawi się lista wybranych produktów. Na tym etapie można jeszcze edytować dodane produkty. Następnie należy wybrać metodę przesyłki i kliknąć przycisk „Przejdź do płatności”. Później należy uzupełnić dane do płatności, wybrać metodę płatności, zaakceptować regulamin i nacisnąć przycisk „Kupuję i płacę”.

Maksymalny czas dostawy produktów wynosi 10 dni roboczych począwszy od zaksięgowania płatności. Jednak sama procedura wysyłki produktu do klienta trwa zwykle 1-3 dni robocze.

Tak, rejestracja jest dobrowolna i nie jest wymagana do złożenia zamówienia. Jednak założenie konta na naszej stronie daje możliwość śledzenia realizacji Państwa zamówienia. Co więcej, podczas kolejnych zakupów na stronie nie będzie wymagane ponowne uzupełnianie danych potrzebnych do wysyłki.

Reklamacje dotyczące zakupionych produktów należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@teaharmony.pl. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji. Każda reklamacja będzie indywidualnie rozpatrywana.

Każdemu klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny zwrotu, jeśli towar nie nosi znamion użytkowania. W ciągu maksymalnie 14 dni (licząc od następnego dnia po otrzymaniu przesyłki) należy powiadomić mailowo sprzedającego o zamiarze zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki zwracanego towaru pokrywa kupujący. Po powiadomieniu sprzedającego o zamiarze zwrotu, przysługuje kolejne 14 dni kalendarzowych, aby nadać przesyłkę. Paczkę należy wysłać na adres ul. Beskidzka 8, 91-612 Łódź. Środki pieniężne zostaną zwrócone w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.